پکیج ویژه شماره 1

تومان۱۵,۷۰۰,۰۰۰

توضیحات

سرخ کن یا هواپز همراه مسیر سلامتی شما است. امروزه افراد بسیاری با استفاده از غذاهای سرخ کردنی سلامت خود را به خطر انداخته و به فکر رژیم غذایی خود نیستند. غذاهای سرخ‌کردنی یکی از معضلاتی است که بشر امروزی با آن روبه‌رو است. غذاهایی که به شدت خوشمزه هستند، اما برای بدن مضر هستند. از این رو، افراد زیادی برای دوری از بیماری‌هایی مانند کبد چرب یا چاقی به سراغ رژیم‌هایی با غذاهای بدون روغن رفته‌اند. سرخ کن یک دستگاه راحت برای پخت انواع غذاهای گوناگون بدون روغن است. شما می‌توانید انواع غذاها را به وسیله این دستگاه طبخ کنید. این دستگاه دارای توان مصرفی 1500 وات بوده و جنس ظروف آن از دو لایه کامپوزیت هفت لایه با روکش PTFE ساخته شده تا غذا به آن نچسبد.

مصرف غذاهای سرخ شده یکی از عوامل ابتلا به دیابت نوع 2 و مشکلات قلبی است که در نتیجه عمر افراد را کوتاه تر می‌کند. خوشبختانه این سرخ کن بسیار متفاوت از سرخ کن‌های روغنی، کار می‌کنند. این دستگاه اساسا ترکیبی بین سرخ کن روغنی و فر است. سرخ کن حاوی یک سبد توری است که به غذا اجازه می‌دهد از هر طرف در معرض هوای گرم باشد، که برای خوب و کامل ترد شدن غذاها ایده‌آل است.
این محصول شبیه به فر‌های برقی و گازی عمل می‌کند. هوای گرم را در اطراف غذا به گردش در می‌آورد و به ایجاد یک بافت ترد روی غذا کمک می‌کند، از آنجایی که قطعه‌های غذا کوچک هستند، هوای گرم قادر است رطوبت را از سطح غذا خارج کند و آن را خیلی سریعتر از فر گازی ترد کند. به عبارت ساده تر، گردش سریع هوای گرم جایگزین غوطه ور شدن غذای شما در روغن می‌شود.

مزیت‌های سرخ کن بدون روغن
سریع بودن: بزرگ‌‌ترین مزیت این سرخ کن سرعت آن است. به دلیل حجم کم دستگاه، گردش هوا سریع تر از فر انجام می‌شود و همه غذا‌ها به سرعت سرخ می‌شوند.
ترد کردن غذا: بافت ترد عالی به غذا اضافه می‌کند و سالم است.
سلامت غذا: سرخ‌کن‌های هوا می‌توانند بدون اضافه کردن مقدار زیاد کره و روغن بافتی هیجان‌انگیز به وعده‌های غذایی شما اضافه کنند، به عنوان مثال می‌توانند مرغ و سبزیجات را در کمترین زمان ترد کنند.
راحتی شستشو: بهتر است بعد از هر بار استفاده مخزن سرخ کن را تمییز کنیم، این قسمت دستگاه مانند هر قابلمه یا ماهیتابه دیگری که استفاده می‌کنیم به شستشو نیاز دارد.
هشدارها:
مواردی که هنگام استفاده از این محصول وارمی باید به آنها دقت کنیم:

دستگاه را زیر آب نگیرید یا مخزن آن را پر از آب نکنید ، زیرا دارای قطعات الکترونیکی است.
از وارد شدن مایعات به دستگاه جلوگیری کنید، زیرا امکان دارد دستگاه دچار شک الکتریکی شود.
در هنگام قرار‌دادن مواد غذایی درون سرخ کن، دقت کنید تا مواد غذایی فضای بیشتری ازمحلی که داخل مخزن علامت زده شده است، اشغال نکند. زیرا غذا نباید با قسمت‌هایی که در دستگاه گرما تولید می‌کنند، برخورد کند.
هیچ‌گاه وقتی سرخ کن روشن است، روی دستگاه را با چیزی نپوشانید.
توجه دشته باشید، مخزن سرخ کن را با روغن پر نکنید، زیرا ممکن است دچار آتش سوزی شود.
وقتی سرخ کن وارمی روشن است دقت کنید تا درون دستگاه را لمس نکنید.

مراقبت‌ها:
دقت کنید تا ولتاژ دستگاه با ولتاژ برق خانگی شما هم‌خوانی داشته باشد.
اگر هر قسمتی از دستگاه خصوصا سیم برق آن آسیب دید، دستگاه را روشن نکنید.
هر قسمتی که دچار ایراد شده باشد، باید حتما توسط متخصصین شرکت جایگزین شود.
هوای خروجی از دستگاه در هنگام استفاده داغ می‌شود.
هنگام استفاده دستگاه را با فاصله از پریز برق قرار‌دهید.
وقتی دستگاه روشن است با دست خیس صفحه کنترل یا قسمت‌های دیگر آن را لمس نکنید.
سرخ کن وارمی را در کنار مواد اشتعال‌زا ، از قبیل دستمال آشپزخانه و پرده قرار ندهید.
دستگاه را به دیوار یا دستگاه‌های الکترونیکی دیگر نچسبانید و حداقل فاصله ۱۰ سانتی متری در نظر بگیرید.
هیچ چیز روی دستگاه قرار ندهید.
از محصول برای مقاصدی غیر از موارد ذکر شده در راهنما استفاده نکنید.
هوای گرم، یا بخار داغ از طریق خروجی هوا منتشر می‌شود، بنابراین دست و صورت خود را در فاصله ایمن نگه دارید، لطفا مراقب بخار داغ و هوای داغ به خصوص زمانی که مخزن سرخ کن را بیرون می‌آورید باشید.
لطفاً در صورت خروج دود سیاه، فوراً دستگاه را از برق بکشید.
قبل از خارج شدن کامل دود، سبد توری و مخزن سرخ کردنی را جابجا نکنید.

در هنگام استفاده از سرخ کن وارمی به موارد زیر دقت کنید
محصول باید طبق دستورالعمل استفاده شود اگر مطابق دستورالعمل استفاده نشود، ممکن است خطرات غیر منتظره ای را به همراه داشته باشد.
این محصول برای مصارف خانگی طراحی شده است، بنابراین ممکن است برای استفاده در آشپزخانه‌های عمومی، متل‌ها و سایر محیط‌های غیر مسکونی مناسب نباشد.
لطفاً مطمئن شوید که هوا سرخ کن را روی یک سطح بدون شیب مقاوم در برابر حرارت قرار دهید.

قبل از استفاده :
تمام بسته بندی‌ها و برچسب‌ها را از دستگاه جدا کنید.
مخزن هوا سرخ کن وارمی و توری روی آن را با آب داغ، مایع ظرفشویی و اسفنج نرم تمیز کنید.
داخل و خارج محصول را با یک پارچه تمیز پاک کنید.

در حال استفاده:
1. در سبد سرخ کردنی روغن یا هر نوع مایع دیگری نریزید.
2. در هنگام خارج کردن مخزن از دستگاه دقت کنید.
3. سبد توری را در مخزن سرخ کن قرار دهید، غذا را روی توری قرار دهید، سپس مخزن دستگاه را به داخل دستگاه برگردانید.
4. از آنجایی که برخی از مواد درطول فرآیند تولید نیاز به چرخاندن دائمی دارند، لطفاً دسته را نگه دارید و مخزن سرخ کن را از محصول بیرون بکشید و مواد را تکان دهید یا بچرخانید، سپس مخزن را به داخل هوا سرخ کن برگردانید.
5. برای جلوگیری از سوختگی، در حین تکان دادن بدنه هوا سرخ کن ، مخزن و … را لمس نکنید.

.

.

.

.

گوشت کوب برقی
اگر یک گوشت کوب برقی با کیفیت نیاز دارید که همراه همیشگی آشپزی شما باشد ، این گوشت کوب برقی گزینه مناسبی است. دستگاهی که علاوه بر سبک بودن فضای بسیار کمی از آشپزخانه شما اشغال می‌کند. از مزایای دیگر این محصول قابل استفاده بودن در انواع ظروف و قابلمه‌ها است. در این قسمت به بررسی مزایا، معایب ، ویژگی‌ها و کاربرد‌های این محصول می‌پردازیم.

کاربردهای گوشت کوب برقی
از سری گوشت کوب برقی برای پوره کردن مواد غذایی مانند سیب زمینی، له کردن مواد غذایی مانند گوشت ، بادمجان و غیره، و مخلوط کردن استفاده می‌شود. با توجه به همه فن حریف بودن این دستگاه، می‌توان از آن برای پخت انواع غذا و خوراکی مانند کتلت، کوفته، گوشت کوبیده، خرد کردن سبزیجات، تهیه کیک و … از این دستگاه استفاده کرد.

پس، کاربرد این محصول بر خلاف تصور برخی افراد، بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌شود است و تنها وسیله‌ای برای کوبیدن گوشت و نخود برای تهیه آبگوشت نیست بلکه این وسیله با توجه به تعداد عملکردهایش قابلیت‌های مختلفی نیز دارد و تقریبا مانند یک دستیار آشپزخانه می‌تواند جای اکثر لوازم آشپزخانه مانند: همزن، خرد کن، غذاساز، پوره ساز و رنده برقی را بگیرد.

در ادامه به نحوه استفاده، هشدارها و مراقبت‌های لازم از گوشت کوب برقی وارمی می‌پردازیم.

ویژگی‌های گوشت کوب برقی

برای اینکه بتوانیم به بهترین نحو ممکن از این محصول استفاده کنیم، باید ویژگی‌های آن را به خوبی بشناسیم. قدرت موتور این گوشت کوب برقی 600 وات است و برخلاف اکثر محصولات مشابه تک کاره موجود در بازار که تک سرعته هستند ، دو سرعته است که یکی از مزایای آن محسوب می‌شود. سری این دستگاه از استیل زد زنگ است. موتور کم صدا دارد.

 

نکات امنیتی
در هنگام استفاده از گوشت کوب برقی به موارد زیر دقت کنید :

اولین بار، قبل از استفاده از دستگاه، دستورالعمل‌ها را به دقت بخوانید.
مطمئن شوید که ولتاژ اسمی محلی که از دستگاه استفاده می‌کنید با مشخصات روی دستگاه(220-240) مطابقت دارد.
هرگز گوشت کوب برقی را بدون نظارت در دسترس کودکان قرار ندهید.
پس از پایان استفاده یا در حین تمیز کردن، آن را از برق بکشید.
اگر دستگاه آسیب دیده است از آن استفاده نکنید.
اگر کابل یا دوشاخه آسیب دیده است از آن استفاده نکنید.
هرگز دستگاه را نزدیک منبع گرما قرار ندهید.
لطفا توجه داشته باشید که تیغه‌های دستگاه تیز هستند. با احتیاط با تیغه‌ها کار کنید.
اولین بار قبل از استفاده از دستگاه ، لوازم جانبی آن را به دقت تمیز کنید.
دقت داشته باشید که هنگام استفاده از گوشت کوب برقی برای مخلوط کردن مواد، از آب یا مایعات دیگر استفاده شود.
برای مخلوط کردن غذاهای سفت مانند دانه‌های قهوه، تکه‌های یخ، شکر، غلات، شکلات و غیره استفاده نکنید.
بعد از هر 20 ثانیه استفاده، برای استفاده بعدی یک دقیقه به دستگاه استراحت دهید.

نحوه تمیز کردن گوشت کوب برقی

برای نگهداری درست و طولانی مدت از دستگاه لازم است مراحل ضروری برای تمیز کردن دستگاه را به خوبی بشناسیم :

ابتدا آن را از برق بکشید. اگر این کار را انجام ندهید، ممکن است دستگاه با نوسانات برق دچار سوختگی شود.
بدنه بیرونی دستگاه را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. قسمت موتور دستگاه را هیچ گاه با آب نشویید.
برای جلوگیری از رشد باکتری، تیغه‌ها و لوازم جانبی را بلافاصله پس از استفاده تمیز کنید. مواظب تیغه‌ها باشید، خیلی تیز هستند.
.

.

.

.

همزن برقی
این محصول یک همزن برقی سبک با دو تیغه استیل ضد زنگ است. این محصول به مصرف کننده این امکان را می‌دهد تا انواع کیک، شیرینی، نان و غذا‌هایی که به هم زدن طولانی نیاز دارند را در زمان کمتر آماده کند. از دیگر قابلیت‌های این همزن می‌توان به چند سرعته بودن آن اشاره کرد. این همزن دارای ۷ سرعت متفاوت است. تیغه‌ها به راحتی از قسمت الکترونیکی دستگاه جدا می‌شوند و قابل شستشو هستند.

همان‌طور که از اسم همزن پیداست وسیله ای است که جهت هم زدن طراحی و ساخته شده است. این وسیله خارق العاده سرعت شما را در هم زدن به طور باور نکردنی بالا می‌برد و به هیچ وجه شما را خسته نمی‌کند. امروزه همزن‌ها به یک عضو همیشه ثابت در آشپزخانه‌ها مبدل گشته‌اند. مخصوصاً افرادی که علاقه وافری به درست کردن انواع کیک و شیرینی جات دارند، حتماً یک نوع از آن را به خانه خود راه داده‌اند. از این وسیله جالب می‌توان حتی برای درست کردن خمیر نان، انواع بستنی و مخلوط کردن آرد، کره و خامه نیز استفاده کرد و از نتیجه کار شگفت زده شد.

انواع همزن و ویژگی‌های همزن برقی
همزن‌ها در دو نوع دستي و برقي در بازار وجود دارند و شما مي‌توانيد بر حسب نيازتان يکي از آن‌ها را خريداري کنيد.

همزن‌هاي دستي :
اين همزن‌ها، نسل اوليه همزن‌ها هستند که ساختار بسيار ساده‌اي دارند و از يک دسته ، يک ميله و يک سری همزن ساخته شده‌اند و سرعت هم زدن به سرعت دست شما بستگی دارد. سرعت هم زدن مواد غذايي با همزن‌هاي دستي به مراتب کمتر از همزن‌هاي برقي است. برخي از آن‌ها عبارتند از: همزن مسطح، همزن‌هاي دو در يک‌، همزن خمير، همزن بالوني و همزن دندانه دار. همزن مسطح و همزن‌هاي دو در يک براي تهيه سس کاربرد فراواني دارند. همزن خمير را مي‌توانيد براي هم زدن خمير و مواد اوليه کيک استفاده کنيد. همزن بالوني مختص هم زدن مواد اوليه کيک است. همزن دندانه دار براي ترکيب کردن مواد مايع مناسب است.

همزن‌هاي برقي
همزن‌هاي برقي، نسل جديد همزن‌ها هستند. همزن برقی وارمی از این نوع است. در اين مدل‌ها، از يک موتور الکتريکي براي به حرکت در آوردن سر همزن استفاده مي‌شود. با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي نيست که با حرکت دست خود مواد را هم بزنيد. همزن‌های برقي، در انواع مختلفي توليد و روانه بازار شده اند که دو نوع معمولي و کاسه‌دار هستند. در ادامه به بررسی همزن برقی معمولی مي‌پردازيم.

همزن برقي معمولي
این همزن برقی از نوع همزن‌های برقی معمولي است که ساده ترين همزن‌هاي برقي هستند. اين همزن‌ها، داراي دو بخش دسته و سر همزن هستند. طرز کار اين همزن‌ها به اين صورت است که شما ابتدا همزن را در دست خود مي‌گيريد و آن را روشن مي‌کنيد. سپس با فرو بردن سر در حال چرخش همزن به درون ظرف حاوی مواد غذايی، آن‌ها را هم مي‌زنيد. در ادامه به مواردی که باید در هنگام خرید این همزن ها به آن توجه کنید می‌پردازیم.

توان
توان هر دستگاه الکتريکي در واقع قدرت دستگاه را نشان مي‌دهد. این موضوع رابطه مستقيمي با ميزان مصرف انرژي آن دارد. توان همزن برقی نيز همانند ساير دستگاه‌هاي الکتريکي با واحد وات مشخص مي‌شود. هر‌چه توان همزن برقی بيشتر باشد، سريع‌تر و آسان‌تر مواد غذايي را براي شما مخلوط مي‌کند. همچنين توان بالاتر سبب مي‌شود که در استفاده طولاني مدت فشار کمتري به دستگاه وارد شود. در نظر داشته باشيد که توان بالاتر به معناي مصرف برق بيشتر نيز هست. توان این دستگاه 200 وات است.

سرعت موتور
همانطور که مي‌دانيد، سرعت همزن‌هاي دستي به سرعت همزدن شما با دستتان بر مي‌گردد. اما همزن‌هاي برقي معمولا داراي سرعت‌هاي چرخش متفاوت هستند. سرعت‌هاي چرخش برخي کند و برخي تند هستند و هر سرعت براي هم زدن مواد خاصي کاربرد دارد. همزن‌هاي برقي معمولي، معمولا سه سرعته هستند ولی این همزن برقي هفت سرعت چرخش موتور دارد.

تعداد سری‌ها (تيغه‌ها)
تيغه‌ها يا همان سري‌هاي همزن، انواع مختلفي دارند. همزن‌هاي برقي معمولا داراي تيغه‌های مختلفي هستند که هر کدام از آن‌ها براي هم زدن مواد خاصي کاربرد دارند. این همزن برقی دارای دو سری تخم مرغ زن و سري ورز دهنده است. هر کدام از این سری‌ها کاربرد‌های متفاوتی دارند و برای انواع غذا‌ها قابل استفاده‌اند.

.

.

.

.

کته پز قلبی
ته چین یکی از غذاهای خوشمزه ایرانی است. این غذا یکی از پایه‌های ثابت دورهمی‌ها و مهمانی های ایرانی است. بنابراین زیبایی ظاهری، چیدمان و پخت یکنوخت آن در ظرف برای افراد، بسیار حائز اهمیت است. این غذا با توجه به تعداد مهمان ها و چیدمان سفره در مدل های متفاوتی سرو می‌شود. کته پز قلبی وارمی یک قالب گرانیتی با کیفیت است که مناسب پخت انواع کیک، برنج های دمی و ته چین است . این محصول یکی از انواع قابلامه ها ی با کیفیت وارمی است که از جنس گرانیت است.

برای درست کردن کیک ، کته و ته چین لازم است از ظروف نچسب استفاده شود. همچنین گاهی لازم است از چند ظرف کوچک برای سرو غذا برای تعداد نفرات کم استفاده کنیم. ظروف گرانیتی کوچک تا متوسط که کیک و برنج به آن نمی‌چسبد و به راحتی با کمترین میزان روغن از ظرف جدا می‌شود برای این امر مناسب هستند. در این ظروف می‌توانید کته، ته چین و یا حتی کیک‌های زیبا و جذاب درست کرده و لذت ببرید. این ظروف را هم می‌توانید مسقیما روی شعله بگذارید هم این که از آن داخل فر استفاده کنید. کته پز قلبی وارمی یک عدد درب از جنس گرانیتی همانند بدنه قالب دارد که کمک می کند بدون اینکه ماده غذایی خمیر شود پخت یکسانی را انجام می‌دهد.

 

ویژگی های کته و ته چین پز قلبی وارمی
داشتن یک سینی گرانیتی که به عنوان در روی آن قرار می گیرد از مزیت های آن به حساب می آید که به مصرف کننده کمک می کند تا بدون نیاز به ظرف اضافی و به راحتی قالب را برگرداند.
به دلیل جنس گرانیتی این کته پز، با اطمینان کامل و بدون نگرانی از وارد شدن مواد سمی به غذا میتوانید از آن داخل فر استفاده کنید.
برند وارمی تضمین می کند که این محصول هرگز خم نمی شود و ترک نمی خورد. زیرا 40 برابر استیل، مقاومت دارد. با این قابلیت شما می توانید برای پخت و پز با این کته پز از انواع اجاق های گازی، الکتریکی، تابشی، سرامیکی و فر استفاده نمایید.
همچنین این محصول از تکنولوژی منحصربه فرد ۲ لایه پوشش های گرانیت برند پیفلون بهره گرفته که دارای تاییدیه جهانی می باشند. نتیجه آن این است که گرما به صورت ینکنواخت درون قالب پخش میشود و تمام غذا بدون سوختگی کاملا میپزد. کته پز قلبی وارمی ته دیگ طلایی و یکنواخت ته چین شما را تضمین می کند.
به طور کلی ظروف گرانیت به دلیل نچسب و سبک بودن، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. نچسب بودن به شما این امکان را می دهد که با روغن کمتری آشپزی کنید و همزمان از نسبیدن ته دیگ برنج یا ته چین به کف قالب اطمینان داشته باشید.
کته پز مدل قلبی به دلیل ظاهر متفاوت و جالبی که دارد؛ بسیار مورد توجه است. بنابراین اگر ستوران دارید یا به زیبایی میزی که در مهمانی ها میچینید اهمیت می دهید، این محصول برای شما است. سرو غذا را آسان تر می کند و جلوه بسیار زیبایی دارد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پکیج ویژه شماره 1”
0
    0
    سبد خرید
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه